Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Ubytovací zařízení:
ALDROV Resort, Vítkovice v Krkonoších 512 38
Provozovatel:
Aldrov Servis s.r.o.
Václavské náměstí 802/56,
Nové Město,
110 00, Praha 1
IČ: 17133351
C 366900 vedená u Městského soudu v Praze
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi obchodní společností ALDROV Servis s.r.o., IČ: 171 33 351, se sídlem Procházkova 1192/3, Podolí, 147 00 Praha 4, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, pod sp. zn. C 366900 (dále jen „Poskytovatel“), jako poskytovatelem služeb a fyzickou nebo právnickou osobou, která služby u Poskytovatele objednává a využívá (dále jen „Klient“).
- Tyto VOP se vztahují na právní vztahy založené mezi Klientem a Poskytovatelem při poskytování služeb a na další právní vztahy z těchto vztahů odvozených. Čerpáním či závazným objednáním služeb Klient souhlasí s celým obsahem těchto VOP v jejich aktuálním znění a zavazuje se je dodržovat.
- Poskytovatel je oprávněn kdykoliv bez dalšího, jakkoliv měnit VOP. Nové znění VOP nabývá účinnosti okamžikem jeho zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele www.aldrovresort.cz (dále jen „Webové stránky“) a pro objednávky prostřednictvím rezervační aplikace pro Hotel provozované Poskytovatelem (dále jen „Aplikace“) jejich zveřejněním Aplikaci. Ustanovením předchozí věty nejsou dotčena práva a povinnosti Poskytovatele a Klientů vzniklá po dobu účinnosti předchozích VOP.
- Provozovny Poskytovatele, kterých se tyto VOP týkají:
- ALDROV Resort, Vítkovice 445, PSČ 512 38
(dále jen „Provozovna“).
- SMLUVNÍ VZTAH
- Tyto VOP se uplatní pro postup při uzavírání smlouvy o ubytování, popř. o jiných službách (dále jen „Služba“ či „Služby“ a příslušná smlouva o poskytování služeb dále jen „Smlouva“) v Provozovně (apartmánech či jiných jednotkách v Provozovně) a upravují obecná práva a povinnosti mezi Klientem jako ubytovaným či objednatelem a Poskytovatelem jako ubytovatelem či poskytovatelem.
- Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Klientem se řídí těmito VOP, příslušnou Smlouvou uzavřenou mezi Poskytovatelem a Klientem a platnými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“). Je-li Klientem spotřebitel vztahují se na smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Klientem rovněž ustanovení zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele“).
- Od těchto VOP se lze odchýlit pouze dohodou Poskytovatele a Klienta. Poskytovatel je oprávněn ve svých nabídkách nebo marketingových materiálech uvádět a Klientům nabízet i podmínky odlišné od ustanovení VOP. Poskytovatel si výslovně vyhrazuje právo upravit obchodní podmínky odlišně při objednávkách ubytování ve třech (3) a více jednotkách (apartmánech) v Provozovně.
- POSTUP PŘI REZERVACI, UZAVŘENÍ SMLOUVY O UBYTOVÁNÍ, ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY O UBYTOVÁNÍ
- III.1.Klient objednává u Poskytovatele ubytovací a/nebo související služby (dále jen „Služby“) prostřednictvím rezervačního systému na Webových stránkách, prostřednictvím Aplikace nebo prostřednictvím e-mailové adresy recepce@aldrovresort.cz, a to vždy za podmínek platných k okamžiku učinění objednávky, jak jsou tyto zobrazeny v daném okamžiku pro příslušnou rezervaci v rezervačním systému na Webových stránkách nebo v Aplikaci (dále jen „Platné podmínky rezervace“). K uzavření Smlouvy dochází okamžikem doručení písemného potvrzení rezervace Klienta na e-mail uvedený v objednávce Klienta.
- III.2.Provozovatel je oprávněn podmínky pro poskytování Služeb neupravené těmito VOP kdykoliv bez dalšího měnit bez nutnosti měnit tyto VOP.
- III.3.Klient je povinen uhradit poskytovateli Cenu služby dle Platných podmínek rezervace.
- III.4.Neuhradí-li Klient Cenu služby dle Platných podmínek rezervace, Smlouva bez dalšího zaniká marným uplynutím lhůty splatnosti Ceny služby.
- III.5.Klient je oprávněn odstoupit od Smlouvy kdykoliv přede dnem zahájení pobytu v Provozovně, a to i bez udání důvodu. Klient je povinen doručit Poskytovateli písemné oznámení o odstoupení od Smlouvy. Poskytovatel je, v případě odstoupení Klienta od Smlouvy dle předchozí věty, oprávněn účtovat Klientovi stornopoplatek ve výši a za podmínek dle Platných podmínek rezervace (dále jen „Stornopoplatek“)
- III.6.V případě, že se Klient nedostaví k čerpání Služby (k zahájení pobytu) do 24 (dvaceti čtyř) hodin po sjednaném termínu čerpání Služby (termínu zahájení pobytu), je Poskytovatel oprávněn bez dalšího odstoupit od Smlouvy a současně je oprávněn účtovat Klientovi Stornopoplatek ve výši a za podmínek dle Platných podmínek rezervace.
- PŘÍJEZD DO HOTELU
- IV.1.Klient ohlásí svůj příjezd na recepci Provozovny pověřenému pracovníkovi Provozovny (Poskytovatele).
- IV.2.Na recepci Provozovny je Klient povinen prokázat svoji totožnost předložením svého platného občanského průkazu, případně cestovního pasu, resp. jiného dokladu totožnosti (např. povolení k pobytu) opatřeného fotografií a dalšími údaji, podle něhož pověřený pracovník Provozovny/Poskytovatele ověří totožnost Klienta. Správnost svých osobních údajů a dobu pobytu a Cenu služby stvrdí Klient svým podpisem připojeným na registrační kartě Provozovny.
- IV.3.Není-li sjednáno jinak, ubytovávání (check-in) přijíždějících Klientů do Provozovny probíhá v době od 15:00 do 22:00.
- IV.4.Pokud již Klient neuhradil Cenu služby či její část při nebo po uzavření Smlouvy uhradí celou částku Cenu služby nebo její doposud neuhrazenou část nejpozději při zahájení čerpání Služby (k zahájení pobytu - check in). Po zaplacení celé Ceny služby vystaví Poskytovatel Klientovi daňový doklad.
- IV.5.Klient může uhradit Cenu služby v hotovosti, bezhotovostním převodem na bankovní účet Poskytovatele či bezhotovostní platbou kartou Mastercard či Visa.
- IV.6.Pověřený pracovník recepce Provozovny seznámí Klienta se zněním aktuálních VOP, a to nejpozději k okamžiku zahájení čerpání Služby (zahájení pobytu).
- IV.7.Klient se zavazuje oznámit svým prohlášením učiněným nejpozději k okamžiku zahájení čerpání Služby (zahájení pobytu) vůči pověřenému pracovníkovi Provozovny/Poskytovatele přesný počet ubytovávaných osob.
- IV.8.Délka doby ubytování (pobytu) Klienta v Provozovně je dohodnuta nejpozději při zahájení čerpání Služby (zahájení pobytu) Klienta a je zaznamenána v ubytovací knize či na registrační kartě Provozovny. Doba ubytování může být prodloužena pouze se souhlasem Poskytovatele a musí být podložena zápisem v ubytovací knize či na registrační kartě Provozovny.
- IV.9.Klient akceptací těchto VOP uděluje Poskytovateli souhlas se zpracováním a uchováním svých osobních údajů, v rozsahu poskytnutých údajů, a to za účelem poskytnutí Služeb a evidence hostů ve smyslu zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů. Bližší povinnosti Klienta a Poskytovatele ohledně vedení evidenční knihy, resp. domovní knihy jsou stanoveny shora uvedenými právními předpisy. Bližší informace o uchovávání osobních údajů jsou uvedeny v zásadách zpracování osobních údajů, které jsou dostupné na Webových stránkách a v Aplikaci.
- OBECNÁ PRAVIDLA PRO UBYTOVÁNÍ KLIENTA V PROVOZOVNĚ
- Klient má právo užívat prostor vyhrazený mu k ubytování, jakož i společné prostory Provozovny a využívat další služby s ubytováním spojené.
- Při nástupu do ubytování obdrží Klient magnetickou či čipovou kartu určenou k odemčení pokoje/budovy Provozovny/wellness (dále společně jen „Karta“). Klient je povinen předejít ztrátě, zničení, poškození Karty, jakož i zpřístupnění Karty třetím osobám, které nejsou přímým účastníkem příslušné Smlouvy, sjednané mezi Klientem a Poskytovatelem. V případě ztráty, zničení či poškození Karty je Klient povinen uhradit Poskytovateli smluvní pokutu ve výši 300 Kč/za každou Kartu.
- Klient je povinen:
- seznámit se s obsahem těchto VOP a dodržovat jejich ustanovení;
- uhradit Cenu za službu dle Smlouvy;
- řádně užívat prostory Provozovny určené k ubytování, udržovat pořádek a čistotu ve všech prostorách Provozovny určených k ubytování a souvisejícím službám;
- zajistit dodržování čistoty dalšími osobami ubytovanými v Provozovně společně s Klientem nebo na základě rezervace Klienta;
- chránit vybavení zařízení Provozovny umístěné v prostorách určených k ubytování proti poškození;
- bezodkladně oznámit poškození nebo škodu, kterou Klient nebo osoby s ním ubytované v prostorách Provozovny způsobil(y);
- v době od 22:00 hod. do 07:00 hod. se chovat tak, aby nerušil ostatní osoby nadměrným hlukem, světlem či zápachem;
- při odchodu z apartmánu (pokoje) uzavřít v apartmánu (pokoji) všechny vodovodní uzávěry, zhasnout všechna světla, vypnout všechny elektrické spotřebiče, které se v době nepřítomnosti Klienta neužívají, a uzavřít okna a dveře;
- při odchodu z Provozovny odevzdat klíče na recepci a doplatit případný nedoplatek na Ceně služeb.
- Klient nesmí bez předchozího výslovného souhlasu Poskytovatele:
- provádět změny v Provozovně a v prostorách určených k ubytování (stěhovat nábytek, přemisťovat vybavení apod.);
- odnášet jakékoli vybavení a zařízení z prostor určených k ubytování či z Provozovny;
- používat v prostorách určených k ubytování vlastní spotřebiče včetně spotřebičů určených k nabíjení elektrokol a elktrokoloběžek vyjma malých spotřebičů používaných Klientem pro osobní hygienu a kancelářskou práci;
- přenechat prostory určené k ubytování k užívání jiné osobě či takové užívání umožnit;
- přijímat návštěvy v prostorách určených k ubytování; návštěvy musí být řádně zapsány do knihy návštěv či ohlášené pracovníku recepce a jsou možné pouze v době od 7:00 do 22:00 hod se souhlasem Poskytovatele; návštěvy mohou Klienti přijímat jen ve společných prostorách Provozovny;
- uvádět adresu domu s prostory určenými k ubytování jako místo svého podnikání či místo pro doručování zásilek apod.;
- přinést či vnést do prostor Provozovny jakákoliv zvířata ani jim umožnit vstup do prostor Provozovny.
- Klient dále v prostorách určených k ubytování v Provozovně nesmí:
- nosit (do nich vnášet) zbraně, střelivo či výbušniny nebo je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití;
- držet, vyrábět nebo přechovávat omamné nebo psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo Klientu předepsáno lékařem;
- nabíjet elektrokola nebo elktrokoloběžky;
- nosit (do nich vnášet) kola, elektrokola, koloběžky, elektrokoloběžky, lyžařské vybavení, (pro toto vybavení slouží pouze bezplatná lyžárna/kolárna včetně možnosti nabíjení);
- kouřit, což neplatí v případě prostor vyhrazených v Provozovně ke kouření a viditelně označených příslušným symbolem;
- používat otevřený oheň.
- ODPOVĚDNOST POSKYTOVATELE ZA VĚCI UBYTOVANÉHO
- VI.1.Pokud o to Klient požádá, převezme od něj Poskytovatel do úschovy peněžní prostředky, klenoty nebo jiné cennosti. Provozovatel má právo vzetí věcí do úschovy odmítnout, pokud jde o věci nebezpečné nebo hodnotou a rozsahem pro Provozovnu nepřiměřené. Jedná se zejména o peněžní prostředky či věci (např. klenoty a jiné cennosti), jejichž hodnota přesahuje částku ve výši 30.000,-- Kč.
- VI.2.Poskytovatel odpovídá za věci, které Klient do Provozovny vnesl a za škodu na odložených věcech, pokud tyto byly uloženy na místě k tomu vyhrazeném nebo tam, kde se obvykle ukládají. Za peníze a cennosti odpovídá Poskytovatel jen tehdy, převzal-li je do úschovy.
- VI.3.Odpovědnost Poskytovatele za škodu na vnesených věcech je omezena hodnotou 100násobku Ceny služby za jeden den.
- VI.4.Poskytovatel neprovozuje hlídané parkoviště a neodpovídá tak za škodu způsobenou na dopravních prostředcích a věcech v nich ponechaných, nebude-li výslovně Poskytovatelem prohlášeno, že takové věci převzal do své úschovy.
- VI.5.Právo na náhradu škody je třeba uplatnit u Poskytovatele bez zbytečného odkladu, nejpozději do patnácti (15) dnů po dni, kdy Klient ukončí svůj pobyt v Provozovně.
- VI.6.Pokud Klient zanechá své věci v apartmánu (na pokoji) po skončení pobytu v Provozovně a není uhrazena Cena služby, odstěhuje Poskytovatel věci Klienta z apartmánu (pokoje) a uskladní je na náklady Klienta na bezpečném místě tak, aby zabránil jejich poškození. Po uhrazení dluhu na Ceně služby a nákladů na vystěhování a uskladnění věcí Klienta v plné výši, vydá Poskytovatel uskladněné věci Klientovi.
- BEZPEČNOST, ODPOVĚDNOST KLIENTA ZA ZPŮSOBENOU ŠKODU
- VII.1.Klient je povinen se seznámit s bezpečnostními pravidly a evakuačním plánem pro případ požáru. Tento plán je umístěn v každém apartmánu (pokoji) a je rovněž k nahlédnutí u příslušného pracovníka Provozovny na recepci.
- VII.2.Klient je povinen si při svém pobytu v Provozovně počínat tak, aby nedošlo k újmě na životě, zdraví nebo majetku Klienta ani třetích osob.
- VII.3.Způsobí-li Klient svým jednáním na majetku Poskytovatele škodu, je povinen vzniklou škodu Poskytovateli uhradit.
- ODJEZD KLIENTA (CHECK-OUT)
- VIII.1.Klient je povinen opustit apartmán (pokoj), ve kterém je ubytován a odstranit z něj všechny své věci, nejpozději do 11:00 hodin v den, kdy končí jeho pobyt dle Smlouvy.
- VIII.2.Klient je při odchodu z Provozovny povinen odevzdat klíče na recepci Provozovny a doplatit případný nedoplatek Ceny služeb. V případě, že Klient se odhlásí z pobytu bez úhrady čerpaných služeb vyhrazuje si Poskytovatel právo účtovat tento nedoplatek v plné výši Klientovi i po jeho odjezdu.
- OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Osobní údaje získané v souvislosti s činností Poskytovatele jsou zpracovávány a uchovávány v souladu s platnou evropskou a českou legislativou. Podrobnější informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v zásadách zpracování osobních údajů, které jsou dostupné na Webových stránkách a v Aplikaci.
- DÁRKOVÉ POUKAZY
- Dárkový poukaz je listinou vystavenou Poskytovatelem v elektronické či listinné podobě, která opravňuje svého držitele k čerpání služeb na dárkovém poukazu uvedených (pobytové dárkové poukazy) nebo k úhradě služeb prostřednictvím dárkového poukazu o určité nominální hodnotě (hodnotové dárkové poukazy).
- Kupní smlouva se Klientem je uzavřena okamžikem zaplacení plné ceny dárkového poukazu. Klient obdrží dárkový poukaz na zadanou e-mailovou adresu ve formátu PDF (v případě volby elektronického doručení), příp. poštou na zadanou poštovní adresu. Současně obdrží potvrzení o provedené platbě. Zvolil-li Klient způsob doručení poštou, jsou mu k ceně v připočteny náklady na poštovné.
- Čerpání Služeb (termín) dle poukazu si Klient zarezervuje postupem dle čl. III. odst. 3.1 těchto VOP.
- Dárkový poukaz lze uplatnit zpravidla dvanáct (12) měsíců od data jeho koupě, přičemž konkrétní datum konce platnosti poukazu je uvedeno na dárkovém poukazu. Po uplynutí stanoveného data platnosti dárkový poukaz a veškerá práva a povinnosti s ním spojená či z něj vyplývající bez náhrady bez dalšího zanikají.
- Dárkový poukaz nelze směnit za peníze.
- Dárkový poukaz nelze použít na úhradu místních poplatků a resort fee. Tyto poplatky uhradí Klient při příjezdu zvlášť.
- Je-li Klient spotřebitelem, má právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené na dálku ve lhůtě čtrnácti (14) kalendářních dnů od doručení dárkového poukazu, a to bez uvedení důvodu. Uplatněním dárkového poukazu v době čtrnácti (14) dnů od doručení dárkového poukazu Klient souhlasí s poskytnutím služeb na základě zakoupeného dárkového poukazu i před uplynutím lhůty k odstoupení od kupní smlouvy.
- WELLNESS SLUŽBY
Klienti ubytovaní v Provozovně mohou v době od 9:00 do 21:00 využívat služeb wellness a bazénu, a to za podmínek stanovených Poskytovatelem. Při návštěvě wellness a bazénu jsou Klienti povinni dodržovat tyto VOP a provozně bezpečnostní řád wellness a bazénu, který je k dispozici na recepci a vyvěšen při vstupu do wellness a bazénu, jakož i pokyny pověřených pracovníků Poskytovatele.
- DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE
Údaj o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit na orgán dohledu: Klient má právo podat návrh na mimosoudní řešení sporu ze Smlouvy určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz. Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz
Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. 9. 2023
ZÁSADY ZPRACOVÁNÍ A OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ
V rámci služeb, které obchodní společnost ALDROV Servis s.r.o., IČ: 171 33 351, se sídlem Václavské náměstí 802/56, Praha 1, 110 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, pod sp. zn. C 366900 (dále jen „Společnost“) poskytuje, dochází k zpracování osobních údajů. Rádi bychom svým zákazníkům a partnerům tímto poskytli informace ohledně zpracování jejich osobních údajů Společností, a to v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES obecné nařízení o ochraně osobních údajů a zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále společně jen jako „právní úprava“). Tento dokument popisuje, jakým způsobem společnost získává, používá a zpracovává osobní údaje, které jí byly poskytnuty. Naleznete zde také informace o tom, jak Společnost kontaktovat v případě, že máte dotazy týkající se osobních údajů.
- OSOBNÍ ÚDAJ
Za osobní údaj ve smyslu právní úpravy se považují veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě (dále jen „Subjekt údajů“). Identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
- SPRÁVCE OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Správcem Vašich osobních údajů je Společnost (dále také jen „Správce“). Správce provozuje svou činnost v těchto provozovnách: ALDROV Resort, Vítkovice 445, PSČ 512 38 (dále jen „Provozovna“)
- SHROMAŽĎOVANÉ OSOBNÍ ÚDAJE
Společnost shromažďuje kontaktní údaje a údaje týkající se rezervace, pobytu nebo návštěvy v Provozovně. Dále se jedná o osobní údaje získávané pro účely uzavření smluv a plnění povinností ubytovatele vyplývajících z právních předpisů, případně při vstupu do monitorovaných prostor je po omezenou dobu uchováván kamerový záznam s podobiznami. Společnost tak shromažďuje zejména tyto údaje: jméno, příjmení, datum narození, rodné číslo, adresa trvalého pobytu, korespondenční adresa, státní příslušnost, platební údaje, údaje o bankovním účtu, pohlaví, podobizna.
- ZPŮSOBY POSKYTOVÁNÍ
Osobní údaje Společnosti poskytujete následujícími způsoby:
- Rezervací služeb přes rezervační formulář na internetových stránkách www.aldrovresort.cz, prostřednictvím ubytovací aplikace Společnosti či přes e-mail recepce@aldrovresort.cz.
- Komunikací s jednotlivými pracovníky Společnosti.
- Vyplněním ubytovací karty Provozovny.
- Vstupem do prostor Provozovny monitorovaných kamerovým systémem.
- ÚČELY ZPRACOVÁVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Vaše osobní údaje Společnost zpracovává pro účely uzavření smlouvy o poskytování ubytovacích a jiných služeb (dále jen „Smlouva“), správu Smlouvy nebo jednání o Smlouvě. Dále, pokud jste host ubytovaný v Provozovně, Vaše osobní údaje Společnost zpracovává na základě zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, zákona č. 235/2004, o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb. Osobní údaje Společnost zpracovává také na základě oprávněného zájmu. Oprávněný zájem Společnosti spočívá především v ochraně majetku, ochraně zdraví a v informování zákazníků o službách, které nabízí.
- DOBA UCHOVÁVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Vaše osobní údaje, které Společnost zpracovává pro účely plnění právních povinností, Společnost uchovává pouze po nezbytně nutnou dobu dle právních předpisů. Po ztrátě zákonného důvodu provádí Společnost výmaz příslušných osobních údajů. Osobní údaje, které zpracováváme s Vaším souhlasem, uchováváme pouze po dobu trvání účelu, k němuž byl souhlas udělen.
- OBCHODNÍ SDĚLENÍ
Z obchodních sdělení zaslaných Společností je vždy zřejmé, že společnost je jejich odesílatelem. Obchodní sdělení zasílá buď na kontakty zákazníků na základě oprávněného zájmu, a to jen do doby, než vyslovíte nesouhlas, nebo na základě výslovného souhlasu se zpracováním osobních údajů pro marketingové a obchodní účely. V zaslaných obchodních sděleních je rovněž kontakt/odkaz pro odmítnutí zasílání těchto sdělení.
- POSKYTOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ TŘETÍM OSOBÁM
Společnost může poskytnout osobní údaje třetím osobám pouze s Vaším souhlasem. Bez Vašeho souhlasu poskytuje Společnost Vaše osobní údaje v případě, že je to nezbytné pro plnění povinností vyplývajících pro Společnost z platných právních předpisů nebo pokud je to nezbytné pro plnění závazků z uzavřených smluv, objednávek, rezervací atd. Vaše osobní údaje mohou být zpracovány externími pracovníky Společnosti. Subjekty, které s námi spolupracují, pečlivě vybíráme na základě záruk, kterými zabezpečí technickou a organizační ochranu předávaných osobních údajů. Zpracování osobních údajů mohou pro Společnost provádět pouze zpracovatelé, a to výhradně na základě smlouvy o zpracování osobních údajů.
- PŘEDÁVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ DO TŘETÍCH ZEMÍ
Společnost nepředává žádné osobní údaje do třetích zemí.
- PRÁVA SUBJEKTŮ
V souvislosti se zpracováním a ochranou osobních údajů máte zejména právo na přístup k osobním údajům, právo opravu, resp. doplnění, právo na výmaz, právo na omezení zpracování, právo na přenositelnost údajů, právo vznést námitku a právo nebýt předmětem automatizovaného individuálního rozhodování, včetně profilování.
- ZABEZPEČENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
K zabezpečení osobních údajů Společnost využívá odpovídající bezpečnostní postupy a procedury. Využívá technická i fyzická omezení pro přístup k osobním údajům. S osobními údaji pracuje pouze proškolený personál.
- KONTAKTNÍ ÚDAJE
Máte-li jakékoliv dotazy ohledně těchto zásad nebo způsobu, jakým společnost ALDROV Servis s.r.o. zpracovává Vaše osobní údaje, kontaktujte nás, prosím, e-mailem na adrese recepce@aldrovresort.cz nebo poštou na adrese Václavské náměstí 802/56, Praha1, 110 00.
Tyto zásady zpracování a ochrany osobních údajů nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. 9. 2023
PODMÍNKY PRO ZRUŠENÍ REZERVACE
STORNO PODMÍNKY VRATNÉ REZERVACE
- Rezervaci můžete zrušit zdarma do 12:00 hod. 5 dní dní před příjezdem, dle termínu pobytu. V případě zrušení rezervace po tomto datu a času host zaplatí 100 % celkové ceny rezervace.
- Dokončením rezervace host souhlasí s obchodními podmínkami.
- U každého pobytu požadujeme k Vaší platební (kreditní) kartě jméno, číslo a platnost.
- Pobyt bude považován za garantovaný učiněnou blokací částky za celý pobyt 7 dní před Vaším příjezdem.
- Pokud je rezervace vytvořena a příjezd nastane za méně jak 7 dní, bude částka za celkový pobyt blokována ihned po vytvoření rezervace.
- Pokud částka na kartě nebude k dispozici, nebo nebude možné pobyt garantovat, nebudeme považovat pobyt za potvrzený. V tomto případě Vás oslovíme a požádáme o nové číslo platební karty a další informace k uskutečnění blokace.
- Potvrzení o rezervaci ubytování dostane klient po zaplacení ubytování na e-mail, který při rezervaci zadal.
- V případě uznání storna, či vrácení peněz je částka vrácena na bankovní kartu či účet, ze kterého proběhla platba. Vrácení peněz proběhne v zákonné lhůtě.
- * ALDROV Resort si vyhrazuje právo zkrátit či prodloužit lhůtu pro bezplatnou rezervaci mimo výše uvedené termíny. Směrodatné je vždy datum v potvrzení rezervace.
STORNO PODMÍNKY NEVRATNÉ REZERVACE
- Po vytvoření rezervace bude staženo 100% z celkové částky z Vámi předložené platební karty. Údaje o platební kartě se musí shodovat se jménem v rezervaci.
- U každého pobytu požadujeme k Vaší platební (kreditní) kartě jméno, číslo a platnost.
- Pokud částka na kartě nebude k dispozici, nebo nebude-li možné částku z platební karty stáhnout, nebudeme považovat pobyt za potvrzený. V tomto případě Vás oslovíme a požádáme o nové číslo platební karty a další informace k uskutečnění platby.
- V případě zrušení rezervace se platba nevrací.
- Potvrzení o rezervaci ubytování dostane klient po zaplacení ubytování na e-mail, který při rezervaci udal.
- V případě uznání storna, či vrácení peněz je částka vrácena na bankovní kartu či účet, ze kterého proběhla platba. Vrácení peněz proběhne v zákonné lhůtě.
- Dokončením rezervace klient souhlasí s obchodními podmínkami.
NA POBYTOVÉ BALÍČKY A POUKAZY SE VZTAHUJÍ STORNO PODMÍNKY NEVRATNÉ REZERVACE.
- Řešení spotřebitelských sporů ( K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je pro námi nabízené zboží/službu věcně příslušná Česká obchodní inspekce, IČ: 00020869, sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2. jejíž webová stránka se nachází na adrese www.coi.cz, přičemž platforma pro řešení sporů on-line se nachází na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.)
Speciální podmínky pro skupiny (5 a více apartmánů) a firemní akce jsou následující:
- Hotel si vyhrazuje právo vystavit fakturu ve výši 50% z celkové ceny za ubytování po vytvoření rezervace.
- Za dodržování aktuálně platných protiepidemických opatření (covid 19) zodpovídá pořadatel akce.
STORNO & PLATEBNÍ PODMÍNKY
- ALDROV Resort si vyhrazuje právo aplikovat u skupinových rezervací individuální platební a storno podmínky s ohledem na termín, počet pokojů a délku pobytu. Směrodatné jsou vždy údaje uvedené ve smlouvě o skupinovém potvrzení rezervace.
Dokončením rezervace vyjadřujete souhlas s obchodními podmínkami, se zpracováním osobních údajů a se zasíláním obchodních sdělení.
V případě, že si nepřejete zasílat obchodní sdělení, obraťte se na recepce@aldrovresort.cz